Lift Oglasi Liftmedia oglasi v dvigalih

Oglasi v dvigalih koristijo prednost časa, ko je potrošnik “ujet” med vožnjo v dvigalu. Večina ostalih medijev je lahko hitro prezrta ali ignorirana.

Bolj kot kadarkoli ima ciljna publika oglasa pri roki preproste načine kako hitro preskočiti, klikniti mimo, zamenjati kanal ali celo preskočiti oglas pri možnosti časovnega zamika.

V trenutku, ko pa je ciljna publika “ujeta” v dvigalu, bo z veseljem prebrala oglas, da se izognejo dolgočasju v dvigalu in tihi neprijetnosti v stiku z drugimi obiskovalci dvigala.

 

Glavne 3 prednosti LIFT oglaševanja:

1. POZORNOST
Dobite polno pozornost bralcev oglasa v dvigalu.

2. OPAZNOST
Ciljna publika ima več časa, da si vsebino ogleda podrobno in jo vidi v povprečju vsaj 4x na dan.

3. CENOVNA UČINKOVITOST
Je cenovno bolj učinkovito kot druge oblike oglaševanja.

 

Raziskava, ki jo je opravil oddelek za marketing Ryerson Polytechnical Institute v Torontu in Capilano College v Vancouvru, Kanada, so pokazale, da:

– oglaševanje v dvigalih dosega najvišjo stopnjo ozaveščenosti (84%);
– oglaševanje v dvigalih dosega najvišji priklic oglasnega sporočila (96%);
– v povprečju stanovalci opravijo v povprečju 4 vožnje z dvigalom na dan;
– imajo stanovalci blokov v povprečju 2 obiskovalca na teden;
– 85% komentarjev na oglaševanje v dvigalih je bilo pozitivnih (najpogostejši komentar je bil: “vsaj z nečim se lahko zamotiš v dvigalu”);
– 82% obiskovalcev dvigal meni, da so oglasi v dvigalih zanimivi za branje.

 

Lift Oglas je 100% opažen oglas.
Lift Oglas je ekskluziven oglas, ki ostane v podzavesti vašega kupca.
Lift Oglas je viden 24/7 ter 365 dni v letu.
Lift Oglas vas izstreli od vaše konkurence.
Lift Oglas je za blagovne znamke, ki stremijo po več.

 

Intimni oglasni prostor, kjer se srečata dva.